marți, 14 aprilie 2009

Inainte de necazul cel mare







 si de a se primii semnul fiarei

Ce insemneaza să cauti ceva ?

Atunci cand pierzi un lucru pe care l-ai avut şi este important acel lucrul îl cauţi în disperare. Isus a redat doua pilde importante în Evanghelia lui Luca cap. 15. În prima este sacrificiu pe care pastorul îl face pentru a găsii oaia pierduta. În a doua pilda avem o femeie care de asemenea se jertfeşte pentru a găsii banul pierdut. Pentru regăsirea celor doua lucruri pierdute la baza este căutarea. 
Am arătat cele doua pilde pentru a descrie un eveniment ce va fii încurând. Acesta este dispariţia multor oameni din această lume. Biblia cuprinde acest eveniment ca fiind foarte aproape. Apostolul Pavel în Epistola câtre Tesaloniceni ne scrie despre învierea morţilor si răpirea credincioşilor pentru a îl întâmpina pe Domnul Isus în nor. Ni se scrie ca ce-i vii vor fi transformaţi iar cei morţi vor învia şi împreuna se vor înălţa tot mai sus spre norul binecuvântat ca să îl aştepte pe Isus.

Cum va fi atunci?

Pavel prin calauzire divine ne explica câteva lucruri.
  1. Însuşi Domnul cu un strigăt
  2. Cu glasul unui arhanghel
  3. Cu trâmbiţa lui Dumnezeu

De ce apostolul ne scrie despre strigătul Domnului, glasul arhanghelului şi trâmbiţa lui Dumnezeu? Unii nu văd diferenţele de aceea explicaţiile acestor evenimente sunt cuprinse într-unul si acesta este răpirea.
Pare simplu şi nu are rost să ne complicăm pentru a cunoaşte de ce apostolul Pavel l-ea scris. Ce rost au să mai citim, să mai înţelegem când putem fi mântuiţi şi răpiţi. Se cere să avem o viaţă frumoasă, curată, fără păcat pentru a avea parte de răpire. Toate celelalte se rezolvă de la sine.
Vreau să arăt cât de mult se complică lucrurile datorită necunoaşterii. Am fost abordat de un credincios bătrân odată. Acesta era neliniştit, nopţile erau chin, patul nu îi da odihna. După spusele lui se găsea într-o situaţie disperată. Nu putea dormii. Pe lângă boala care îl supăra şi nu îi da tihnă mai era şi necunoaşterea scripturii care îl muncea toată noaptea. Datorită acestor lucruri dormea iepureşte cum zic unii. Motivul era neputinţa trupului care impunea să-şi acopere capul pe timpul somnului indiferent de anotimp. Bătrânul nostru credea că răpirea poate avea loc noaptea şi credea că dacă este acoperit la CAP  nu va fi răpit. Am cerut să îmi descrie cum înţelege că va fi răpirea creştinilor la cer, la care printre multe altele credea ca se va trezii dintr-odată în cer la răpit.
Oare aşa va fi răpirea?
Va urma

666 si fiara



IUŢEALA  DE  MÂNĂ

NEBĂGAREA

DE  SEAMĂ




                        Mai toţi ştim ca in locuri aglomerate sunt mulţi hoţi de buzunare. Ei au o ţinută frumoasa, bărbaţii se îmbrăcaţi cu costume noi iar femeile haine elegante. Cu astfel de straie şi comportament manierat aceşti domni atacă buzunarele unor amararăţi ce nefericirea ii face să se găsească în preajma lor. Daca constata ca  lipsesc banii, aceşti respectabili domni sunt miloşi doresc să prindă hotul. Vorba fie! Nu degeaba se zice ca "hotul striga prinde-ti hotul"
                        AM SCRIS ASA CA SA ARAT STAREA DE CONFUZIE A UNOR EVENIMENTE CE SUNT GATA SA SE PETREACA. S-a scris mult despre semnul fiarei si icoana fiarei. O aglomeraţie de idei în mai toate rubricile informative. Se spun că noile paşapoarte au pe ele codul fiarei sub formă invizibilă. Ce sa mai vorbim de codul de bare unde sunt din nou calcule precise cu semnul fiarei 666. Vin unele religii şi susţin că semnul fiarei ar fi biocipul. Alţii încadrează pe anumiţi lideri importanţi ca fiind fiara şi calculează astfel semnul fiarei prin calcule speculative ce dă 666. Năravul acesta este nevindecabil. El nu a pornit in secolul nostru. Se ştie că a pornit încă din primul secol al erei creştine şi de atunci a trecut peste secole până în vremea noastră. Când scriam despre iuţeala de mana şi nebăgarea de seamă făceam o referire la aceste calcule practicate de mai toţi în toate timpurile. 
  
   VA VENII SEMNUL FIAREI?

  Uni spun ca da, alţii nu.  Tu ce crezi?
    Biblia spune ca semnul fiarei va venii. De aceea muşti creştini urmaresc cu sufletul  acest eveniment care este gata sa vie. Se presupune ca acest semn va fi un imolant pe frunte sau mana. Este posibil ca un astfel de emitator sa fie folosit in evolutia tehnologiilor moderne. Dar ce au ele comul cu semnul fiarei ce va fii pus pe fruntea sau mana necredinciosilor?
    La inceput se credea ca semnul fiarei este receptoarele, ciasurile mai ales cele electronice, televiziunea, chiar si PC-rile de azi. De cand cu margica de aur pe care unii lideri o clasifica diabolica, ma simt usurat sufleteste si port la mana ceasu, pornesc radio, televizorul si calculatorul. Acestea nu mai sunt de actualitate cu evenimentele sfarsitului. Complicate sunt pasapoartele moderne in care sunt presupuse cifrele satanei. 







luni, 13 aprilie 2009

Fariseii si soarta lor



  „Multe căi pe lume,par omului bune.
Dar până la urmăsunt deşertăciune.
Moto:
„Într-o măsură oarecare,
vrăşmaşul a avut grijă ca nu cumva 
cei ce au pornit pe calea greşită 
să revină iar la adevărata cale 
a Evangheliei depline…”
Ardeu Petru  

 SOARTA FARISEULUI   
  Sunt oameni ce cred că şi-au rezolvat mântuirea prin faptul că s-au botezat şi astfel ei se socotesc neprihăniţi. Doar numai această motivaţie nu poate să clarifice problema sufletului, ci doar să aibă un comportament greşit ca şi fariseii amintiţi mai sus. Nu-şi scot păcatul din interior ci mai bine acceptă compromisul ce îi elimină din realitatea biblică. Printr-o expunere greşită, înfăptuiesc o experienţă duplicitară foarte periculoasă pentru problema sufletului, adică în biserică sunt creştini iar când părăsesc biserica se întovărăşesc cu cei  din lume săvârşind,  faptele păcatului.Unii zic că Isus este bun cu ei pentru că a fost milos şi cu tâlharul de pe cruce. Pe nemernicul crucificat care nu a mers la biserică, l-a mântuit spunând: „azi vei fi cu mine în rai”, deci dacă în dreptul acestui ticălos ce era pedepsit pentru relele săvârşite şi merita să moară, Isus a arătat bunăvoinţă cu atât mai mult ne va accepta pe noi care avem  un  comportament  frumos, ne-am botezat, mergem la biserică, ne rugăm, dăruim şi facem milostenie. Aceşti oameni vor primi răspuns la mofturi din partea dreptului Judecător,  Isus care le zice:  „…Vai de voi, cărturari şi Farisei făţarnici! Pentru că voi curăţiţi partea de afară a paharului şi a blidului, dar înăuntru Sunt pline de răpire şi de necumpătare. Vai de voi, cărturari şi Farisei făţarnici! Pentru că voi Sunteţi ca mormintele  văruite, cari, pe  se arată  frumoase,  iar  pe dinăuntru Sunt pline de oasele morţilor şi de orice fel de necurăţenie…” Matei 23:15 : 29 Am arătat părerile unor oameni despre bunătatea lui Isus, dar ei  nu vor să înţeleagă că în generozitatea Lui, Dumnezeu porunceşte tuturor pocăinţa, ca preţ, ce trebuie plătit. De aceea apostolul Pavel avertizează în Romani 2:4 astfel: „Nu vezi tu că bunătatea lui Dumnezeu te îndeamnă la pocăinţă?” Pe Dumnezeu l-a costat preţul răscumpărării, iar Isus este „moneda” de plată. Valoarea Lui este inestimabil de mare, deoarece a fost  pus să rezolve şi să remedieze toată creaţia lui Dumnezeu. Isus cu această valoare supremă de mijlocitor între Dumnezeu şi creaţie, a acceptat  umilinţa. A părăsit slava cerească, a luat un chip de lut asemenea nouă şi o fire, asemănătoare cu a păcatului, în care să distrugă definitiv puterea păcatului. Rom 8:3  Păcatul a trebuit să fie scos afară din viaţa oamenilor, pentru că povara lui este insuportabilă, dar această îndepărtare nu se putea face fără jertfa de salvare care este Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu.Ce este de fapt păcatul în creaţia lui Dumnezeu? Dacă îl vom înţelege prin prisma biblică, putem spune că el este o robie, iar  în jurul nostru sunt mulţi oameni robi păcatului. Domnul Isus a biruit păcatul prin frumoasă temă a umilinţei. Dumnezeu nu a putut  rezolva problema păcatului stînd pe Tronul Slavei, de aceea a trebuit să se coboare în părţile de jos, în lumea noastră, cu un chip asemenea nouă, şi să ieie robia, (păcatul) roabă. Efeseni 4:7-13            
  Cea mai comică scenă a fost modul prin care poporul evreu a înţeles să rezolve păcatul. Piatra care pedepsea păcătosul era aruncată în vinovat, numai că aceiaşi piatră revenea din nou l-a cel care a aruncat-o, lovind mortal. De aceia a existat asupritorul ce era ucis de propria piatră pe care a aruncat-o. A venit Isus şi a fost nevoit să spună: "Cine dintre voi este fără păcat, să arunce cel dintâi cu piatra în ea." Ioan 8:7  De aici înţelegem că vinovaţii voiau să rezolve vinovăţia lor, dar pe pielea altora. Isus a zis: „Cine dintre voi este fără păcat…” acela este capabil să rezolve situaţia gravă a păcatului. Dar exista cineva fără păcat acolo. Da, dar cel ce nu are păcat nu loveşte, nu osândeşte, El spune: " Eu nu te osândesc. Du-te, şi să nu mai păcătuieşti." I oan 8:11  Păcătoşii care doreau să rezolve problema păcatului erau şi ei de condamnat, meritau aceiaşi soartă ca a femeii pe care au vrut s-o condamne.Ca dovadă avem Decalogul care a condamnat păcatul de-a lungul istoriei poporului  Israel, însă Dumnezeu a fost dezamăgit de incapacitatea oamenilor, în respectarea Poruncilor, iar neputinţa aceasta  a condus pe oameni l-a o robie cumplită, prin care păcătoşii erau sortiţi morţii în fiecare clipă. Mulţi sunt sclavi plăcerilor, a poftelor ducând o viaţă dezechilibrată, pentru că puterea păcatului stăpânea toată lumea. Păcatul nu numai că subjuga lumea, dar în acelaşi timp o condamna. Plata păcatului este moartea, indiferent de situaţie, fie că era mâna lui Dumnezeu care condamna păcătosul, sau piatra judecătorului, care pretindea că respectă şi împlineşte Legea.  De aceea piatra care condamna păcătosul era aruncată din mai multe direcţii spre acuzat, uitând că de fapt nici un judecător al  Legii, nu era neprihănit.De reţinut este că pocăinţa este porunca pe care  Dumnezeu a dat-o tuturor oamenilor. Această lege este de o valoare foarte mare,  prin faptul că Dumnezeu a impus-o. Chiar dacă mulţi ar vrea să suplimenteze sau să scoată ceva din modelul pocăinţei, acest lucru nu este admis pentru că starea de umilinţă este bine dezbătută de către Dumnezeire, iar porunca divină cu privire la îndreptarea omului, nu suportă nici o modificare. Dispoziţiile date de Domnul pentru pocăinţă trebuiesc acceptate şi respectate aşa cum sunt ele expuse prin versetele scripturii. Condiţia iertării este rostită de Isus astfel: „să nu mai păcătuieşti!”, să nu te abaţi de la poruncă, ca să nu ţi se întâmple mai rău, adică să mori în păcat.Se înţelege că numai prin abţinerea de la păcat poţi să dobândeşti iertarea de păcate, iar efortul depus în faţa tuturor plăcerilor este preţul ce trebuie plătit de omenire pentru  a obţine pocăinţa.  Ioan 14:15Teza pocăinţei este o lucrarea ce trebuie scrisă de fiecare om, iar  oricare pagină completată va cuprinde viaţa omului ce este scrisă cu faptele lui. Acţiunile bune sunt cuprinse în tema pocăinţei, de aceea trebuiesc valorificate la maxim. Comportamentul păcătos este pedepsit de legea pocăinţei. Mulţi oameni şi-au umplut paginile vieţii  cu teorii ce nu au valoare, chiar dacă le-au scris cu traiul lor. Pocăinţa este interpretată de la om la om, numai că valoarea ei este dăruită de Domnul Isus. Din această cauză pocăinţa este ades refuzată de către ce-a mai mare parte a omenirii. Prin această împotrivire, se poate constata neconformarea omului faţă de Dumnezeu. Se poate înţelege că toţi cei ce tăgăduiesc smerenia sunt neascultători faţă de Dumnezeu. Cine spune că îşi schimbă viaţa după bunul plac, nu are cunoştinţe despre valorile pocăinţei. Ce spune în Biblie despre pocăinţă?Tema fundamentală a pocăinţei este ascultarea, iar tema centrală a păcatului este neascultarea. Păcatul produce împotrivire, nesupunere, nerecunoştinţă, de aceea toţi cei ce-şi trăiesc viaţa în plăcerile de o clipă ale păcatului, nu acceptă pocăinţa. Pentru a putea beneficia de iertarea păcatelor trebuie să acceptăm Cuvântul lui Dumnezeu. Putem numi pocăinţa ca fiind gândul de pace al lui Dumnezeu cu omul, iar în jertfa divină este iertarea supremă a fiecărui păcat.  De aceea apostolul Petru în epistola sa spune: „ Astfel, deci, fiindcă Hristos a pătimit în trup, înarmaţi-vă şi voi cu acelaşi fel de gândire. Căci Cel ce a pătimit în trup, a sfârşit-o cu păcatul;” 1 Petru 4:1  Dar cum poate un om să aibă acelaşi fel de gândire ca şi Dumnezeu? Este posibil acest lucru?Aceste întrebări pot primi răspunsuri diferite nu prin faptul că au conţinut diferit, ci pentru că omul vrea să gândeşte diferit faţă de Dumnezeu. Să excludem pe cei ce refuză pocăinţa, şi să discutăm despre cei ce o acceptă dar cu pretenţia lor. Oameni care formulează o formă de neprihănire din care sunt scoase bazele pocăinţei şi nesocotesc porunca divină vor scăpa în faţa judecăţii drepte a lui Dumnezeu?  Nu! Apostolul Pavel în epistola sa scrie: „Dar, cu împietrirea inimii tale, care nu vrea să se pocăiască, îţi aduni o comoară de mânie pentru ziua mâniei şi a arătării dreptei judecăţi a lui Dumnezeu..,” Romani 2:5 Refuzul faţă de pocăinţă porneşte din interiorul omului, din inimă. Inima este un compartiment mic în  trup, un motor  ce pulsează sângele prin cele mai mici ţesuturi din corp, dar este şi un depozit în care ori ce om poate strânge un tezaur (comoară a scris Pavel), adică ceva de preţ în faţa judecăţii. Foarte mulţi adună ticăloşie în inimă. Nelegiuirea nu poate fi comoară pentru că în sensul literal al cuvântului este mârşăvie. Deci cei care adună ticăloşenia în suflet, nesocotesc porunca dreaptă şi decisivă a lui Dumnezeu. Ei pretind că duc un mod de viaţă mult mai bun  decât pocăinţa, pe care a dăruit-o Tatăl Ceresc şi o refuză, de aceea în faţa judecăţii aceşti nesăbuiţi, se vor prezenta cu toată comoara ideilor proprii pe care şi-au strâns-o în inimă. Există o altă categorie de oameni ce spun că pocăinţa este bună, sfântă şi că bine este dacă ar fi ţinută, numai că nimeni nu poate fi pocăit. Aceşti oameni îşi permit să spună că unicul care a fost pocăit este Isus. Prin teoria amintită încearcă să valorifice  pocăinţa la o cotă foarte înaltă, ca desăvârşită, de neatins, numai că prin toate părerile exprimate, nu fac altceva decât s-o deformeze.Pocăinţa este tot atât de simplă pe cât pare de complicată. Cei ce vor o înţeleg şi o aplică în viaţa de zi cu zi. Cei ce nu se împacă cu ideea pocăinţei văd această poruncă cerească ca pe o dogmă complicată, fără sens. Datorită varietăţii de idei cu pretenţii, mulţi  completează pocăinţa cu lucruri fără valoare, iar alţii o exclud.Am arătat cum unii acceptă pocăinţa, dar folosesc o gândire personală, însă Apostolul Petru ne învaţă că prin jertfa mântuitoare, adică moartea lui Isus, omul poate obţine o altă gândire ce încadrează un nou fel de vieţuire. Creştinul care altădată a fost un om împătimit, iar  prin comportamentul păcătos se împotrivea voii lui Dumnezeu şi tăgăduia putrerea divină ce aducea sfinţirea, prin jertfa răscumpărătoare a lui Isus  obţine iertarea, iar prin această salvare mântuitoare obţine o nouă gândire cu o altă trăire. Petru spune „că în trecut aţi făcut voia Neamurilor, şi aţi trăit în desfrânări, în pofte, în beţii, în ospeţe, în chefuri şi în slujiri idoleşti neângăduite. De aceea se miră ei că nu alergaţi împreună cu ei la acelaşi potop de desfrâu, şi vă batjocoresc.” 1 Petru 4:3 – 4 Se înţelege că prin acceptarea pocăinţei are loc o schimbare de gândire. Prin trecerea de la o trăire la alta, creştinul pricepe care este voia şi gândirea lui Dumnezeu şi o preia în convieţuirea de zi cu zi. De aceea Petru spune să avem acelaşi fel de gândire ca a Domnului. Cum poate omul să aibă aceia-şi gândire ca şi Dumnezeu? În lucrarea de faţă am amintit că Dumnezeu are gândurile Lui, iar omul este limitat. De aceea privirea sau cunoştinţa omului se opreşte la orizont, iar dincolo de stăvilar omul este limitat în cunoaştere, de aceea părerile  sunt  presupuneri. Biblia arată că Dumnezeu este cel ce poate pătrunde acolo unde vrea şi când vrea. Obstacol nu poate să împiedige prezenţa lui, Iar Dumnezeul infinit şi plin de măreţia s-a uitat spre ceea ce este finit şi imperfect şi a trebuit să fie înţelegător.Psalmul 139, îl prezintă pe Dumnezeu în toată măreţia, slava şi puterea Sa. El  trece peste  pragul orizontului astfel încât poate ca orice lucru finit să îl facă infinit. Numai prezenţa Lui descompune limita, de aceea Dumnezeul infinit s-a uitat spre ceea ce a devenit imperfect şi a luat decizie..O banală interdicţie a stârnit la om curiozitatea, iar Satan  s-a folosit de această dorinţă, pentru că omul a vrut a cunoaşte cât mai mult, de aceea l-a amăgit foarte simplu când a spus: ”... veţi fi ca Dumnezeu, cunoscând binele şi răul”. Geneza 3:5 Ce poate însemna „veţi fi ca Dumnezeu”?  Ce poate însemna „veţi fi ca Dumnezeu”?  Omul muritor şi păcătos  poate să fie ca Dumnezeu? Se înţelege că păcatul la îndepărtat pe om de Dumnezeu, de aceea gândurile lui Dumnezeu erau doar gândurile Lui. Omul prin păcat a fost înstrăinat, izgonit şi îndepărtat din prezenţa lui Dumnezeu. De aici rezultă că prezenţa păcatului în viaţa omului a pus o limită. Moartea este ceva rău şi dacă vom analiza sub ce formă se expune înţelegem că ea este despărţire sau înstrăinare. Moartea este pedeapsă şi deaceea este de nesuportat.  Moartea este vrăşmaşi sau duşman care aduce multă împotrivire.
  "Omul nu a înţeles, că acolo în Grădină avea câteva  lucruri din Dumnezeu, pe care trebuia să le păstreze.  Primul lucrul este: Dumnezeu când l-a creat pe om la făcut după Chipul şi asemănarea Lui;  Un altul, nemurirea; Putem deduce că din punctul acesta omul era ca Dumnezeu, era nemuritor;  Părtăşia, avea un comportament prietenesc de aceea era foarte impotentă, iar omul trebuia să o păstreze în continuare.  La capitol prietenie se observă că omul nu a păstrat relaţia cu  Dumnezeu. Adam primul om creat de Dumnezeu a fost cel care a întrerupt relaţia şi s-a ascuns.  Înainte ca omul să păcătuiască, Dumnezeu colabora, dar după păcat această legătură s-a întrerupt, pentru că păcatul a separat pe om de prezenţa lui Dumnezeu, iar gândurile lui Dumnezeu nu au mai fost înţelese. Izgonirea a fost pedeapsa care a îndepărtat prezenţa lui Dumnezeu din relaţia de părtăşie a omului ce trebuia să existe încontinuare. Pentru că păcatului a pus o limită în cunoaştere, supunere şi sfinţenie. "

marți, 10 martie 2009

VICARIU(U=V)S-FILII-DEI

  
VICARIU(U=V)S FILII DEI
5+1+100+1+5 1+50+1+1 500+1
= 666
 SĂ PORNIM DE LA CEVA.
         Unii fac orice să arate că acest cod ar fi codul Fiarei. De ce aşa ceva? Este simplu. Se porneşte de la o temă mai veche în care Papalitatea a acceptat cultul soarelui. Închinarea la împărăteasa cerului şi ziua duminicii nu fac altceva decât să pună pe jar pe unii lideri religioşi. Ce este trist că nici unii nici ceilalţi nu au înţeles multe despre porunca a patra din Decalog. Unii cred ca ziua sfântă este duminica iar alţii sâmbăta. Este trist că nu s-a ajuns la adevărata odihna, de aceea trudesc, prin eforturi mari dorind să o afle. De pildă cei de duminica vor odihna duminica iar cei de sâmbăta aleg sâmbăta. Dacă ar fi să gândim mai biblic se poate da câştig de cauză sâmbătarilor. Ziua de sâmbăta este indicată pentru trup, pentru că porunca o încadrează aşa. Sabatul este pentru om, adică odihna este pentru om. Cealaltă grupare vin cu argumente arătând că ziua Domnului este Duminica. Şi acestora trebuie să le dai dreptate.  Prin prisma Bibliei se pare că se apropie mai mult de adevăr. 
            Gruparea odihnei trupeşti intră în conflict cu gruparea odihnei sufleteşti şi se caută noi atacuri. Cei din prima grupare spun despre învierea lui Isus, cum că a înviat duminica pentru că în ziua a şaptea (sâmbăta) s-a odihnit după scripturi. Dacă le ceri dovada scripturii vin cu dovezi ce cuprind odihna trupului, odihna trupeasca nu pe ce-a sufleteasca. Isus despre sine a zis: Vi se dă semnul cu prorocul Iona. Adică teri zile înfăşurat, purtat prin adânc, departe de templu Dumnezeului celui viu. Halal odihnă măi fraţilor!
            Şi deaici, de la nenţelegerile cu odihna au început calculele fiarei. Din 7 ziua de odihna scazi una (duminica) şi rezultatul este 6 şi ca mărturia să fie puternica acest calcul il pui pe seama Papei care prin coduri "sabatice" rezultă VICARIU(U=V)S FILII DEI
  „În ceea ce priveşte titlul Vicarius Filii Dei, revista catolică Our Sunday Visitor, din 18 aprilie 1915, răspundea la întrebarea: “Care sunt literele despre care se spune că sunt pe coroana papei, şi ce înseamnă, dacă au totuşi vreo însemnătate? – “Literele înscrise pe mitra papei sunt acestea: Vicarius Filii Dei, care sunt traducerea latină pentru Vicarul Fiului lui Dumnezeu. Catolicii susţin că biserica, care este o societate vizibilă, trebuie să aibă un cap vizibil” (p. 3). Ediţia din 15 noiembrie 1914 a admis că literele latine adunate dau un total de 666, dar a mers mai departe declarând că multe alte nume dau acest total. În ediţia din 3 august 1941, pagina 7, subiectul Vicarius Filii Dei a venit din nou în discuţie, iar afirmaţia care s-a făcut a fost aceea că acest titlu nu este înscris pe tiara papei. Tiara, se afirma, nu poartă nici un fel de inscripţie (p. 7). Lucrarea Catholic Encyclopedia face deosebire între mitră şi tiară descriind tiara ca un ornament non-liturgic, iar mitra ca un obiect purtat pentru funcţiile liturgice. Dacă inscripţia Vicarius Filii Dei apare pe tiară sau pe mitră este dincolo de problema care ne interesează. Titlul este după cum se ştie aplicat papei, şi este suficient pentru intenţiile profeţiei.
Număr de om. Fiara reprezintă o organizaţie umană.
Şase sute şaizeci şi şase. Există anumite indicaţii textuale pentru redarea 616. În orice caz, redarea 666 este dovedită pe deplin.”
           Papa  Este Fiara?
            În Apocalipsa 17 este arătat tot adevărul despre fiară. Dacă va fi cazul voi explica ceea ce cred unii cu privire la Papa. Am vrut şi eu să cred aşa ceva dar încă nu pot. Papa nu poate fi Fiara. Totuşi cine este Fiara. Pentru a şti cine este Fiara va trebuii să cunoşti cine nu este Fiara. Atunci permiteţi să declar că printre cei mulţi şi Papa nu este Fiara. Acest lucru îl spune chiar Apocalipsa. Dacă Papa nu este Fiara atunci ce este? Papalitatea joacă un rol important în lume. Această religie a contribuit la compromisul religios, la distrugerea creştinismului,  şi astfel Suveranul Pontif a încadrat lumea către noi urgii apocaliptice. Pentru asta va plăti scump, va fi distrus de către Fiară. Va venii vremea când Babilonul Cel Mare va fi doborât la pământ, iar negoţul prosper ce îl are va cădea. Acest Babilon cu împărăteasa cerului pururi fecioară va cădea, atunci când Fiara se va ridica şi se va da drept Dumnezeu. Papa vine în numele lui Dumnezeu, iar Fiara în numele Nelegiuirii. Voi revenii cu altă ocazie.
            Cipul şi semnul Fiarei
            Implantul natural în organismul uman aduce mari necazuri. De pildă, un făt în uterul femeii produce stări de incomoditate. În mai toate cazurile tinerele femei au greţuri, depresii nervoase, febră,  rar chiar şi deces. Care este compatibilitatea la biocipuri? Cum vor fi ele funcţionabile? Cum se încărcă cu energie? Va trebui omul să se conecteze periodic la o sursă de alimentare. Mai sunt încă multe întrebări la care nu s-a răspuns.
ESTE BIOCIPUL PECETEA SATANEI???